REKLAMÁCIA

Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru a Občianskym zákonníkom. Podľa príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka je na každý tovar poskytnutá záruka 24 mesiacov.

V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu :

TATAJI s.r.o. 

ČSA 1306/17

Kysucké Nové Mesto 

02404

+421 902 484 445

info@tataji.sk

spolu s vyplneným reklamačným formulárom, ktorý nájdete TU.

Balík musí byť riadne zabalený a musí obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva a riadne vyplnený reklamačný formulár, ktorý je zákazníkom podpísaný. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý v norme základov hygienických štandardov.

Náklady na prepravu si hradí kupujúci a v prípade, že mu bude reklamácia uznaná, tak ich kupujúci bude mať preplatené od predávajúceho. Maximálne do výšky najlacnejšieho poštovného, ktorý je na eShope. 

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté
– prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebovaním
– znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
– používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa  
– vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom
– zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)  

-pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu

– mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrnym neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškriabaním vrstiev tovaru a pod.

Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklych podmienkach.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.